Cenniki mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66, par. 1 Kodeksu Cywilnego.
Kontakt
Nawigacja
tel. 22 560-21-80 (Warszawa serwis)
Informacje
tel. 22 228-84-21 (Warszawa sklep)
© Copyright 4cv 2013 All rights reserved
Autoryzowane Punkty Sprzedaży i Serwisu
Serwis
         Zachęcamy do skorzystania z naszego serwisu.
Świadczymy profesjonalną pomoc z zakresu obsługi gwarancyjnej jak i pogwarancyjnej telefonów firmy Nokia.
Naprawy gwarancyjne
   W celu ograniczenia utrudnień z powodu wizyty w serwisie do napraw gwarancyjnych, na czas naprawy, dla każdego użytkownika zapewniamy telefon zastępczy.
Aby uzyskać serwis gwarancyjny należy posiadać:
W przypadku telefonów: oryginalną i poprawnie wypełniona kartę gwarancyjną (wyjątek stanowią klienci operatora ERA). W niektórych przypadkach (źle wypełniona karta gwarancyjna, niezgodność w dokumentach itp.) obsługa serwisu może poprosić o dowód zakupu. Jeśli telefon został kupiony w jednym z krajów UE konieczny jest dowód zakupu z wyraźnie wskazanym nr IMEI telefonu.
W przypadku akcesoriów: dowód zakupu (paragon fiskalny lub fakturę VAT)
Naprawy pogwarancyjne
W przypadku takich napraw możliwe są dwa rozwiązania:
Dostarczasz do nas telefon osobiście, zostaje sporządzony kosztorys kontaktujemy się z tobą telefonicznie lub mailowo i po zaakceptowaniu wykonywana jest naprawa.
Wkrótce udostępnimy możliwość naprawy wysyłkowej twojego telefonu.
Kliknij i zobacz cennik na przykładowe usługi pogwarancyjne.
UWAGA Telefony uszkodzone ze względu na kontakt z cieczą, stanowią odrębny bardzo trudny proces serwisowy. Podejmujemy się próby ich naprawy i jeśli aparat zacznie funkcjonować, pobieramy za to wynagrodzenie. Jednak ze względu na trudny do oceny proces uszkodzenia telefonu przez ciecz, nie udzielamy gwarancji na wykonaną usługę.
Rozwiązywanie problemów dotyczących produktów Nokia
Najpopularniejsze tematy kliknij tutaj.
Sprawdz gwarancję swojego telefonu Nokia kliknij tutaj.