Lumia 930 Gold Edition Samsung Galaxy S6
Lumia 640 XL LTE Parrot JumpingSumo
Becker Active 5 LMU Parrot AR.Drone 2.0
Zapraszamy do naszych sklepów internetowych i sklepu stacjonarnego
Nowości
Zobacz galerię
Cenniki mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66, par. 1 Kodeksu Cywilnego.
Zachęcamy do skorzystania z naszego serwisu.
Świadczymy profesjonalną pomoc z zakresu obsługi gwarancyjnej jak i pogwarancyjnej nawigacji SmartGPS.
Jak oddać sprzęt do naprawy gwarancyjnej?


Masz kilka możliwości przekazania uszkodzonego produktu do naprawy gwarancyjnej:

Oddanie sprzętu w punkcie obsługi w sklepie, w którym go kupiłeś
Korzystając z tej opcji masz gwarancję, że Twój sprzęt trafi do odpowiedniego punktu serwisowego - możesz go oddać i odebrać w dogodnej dla siebie lokalizacji, najbliżej Twojego domu. Obsługa wypełni za Ciebie formularz zgłoszeniowy i zajmie się wszystkimi formalnościami.


Przyniesienie sprzętu do naprawy do Salonu Sprzedaży 4cv (Punktu Przyjęć)
Punkt Przyjęć, to miejsce, w którym możesz osobiście oddać do naprawy i odebrać swoją nawigację,. Oddając sprzęt osobiście możesz pokazać nam, na czym polega usterka i liczyć na szybszą obsługę. Dodatkowym atutem jest możliwość zapoznania się z aktualną oferta produktów marki SmartGPS jak i wielu innych producentów, których asortymentem dysponujemy na miejscu.

Aby uzyskać serwis gwarancyjny należy posiadać:
Oryginalną i poprawnie wypełniona kartę gwarancyjną i dowód zakupu.
Naprawy pogwarancyjne

W przypadku takich napraw po dostarczeniu do nas nawigacji, zostaje sporządzony kosztorys, kontaktujemy się z tobą telefonicznie lub mailowo i po zaakceptowaniu wykonywana jest naprawa.
Nawigacje do naprawy przyjmujemy, od poniedziałku do piątku w godzinach: 9:00 - 18:00 oraz w każdą sobotę w godzinach 10:00 - 15:00


Adres Salonu Sprzedaży (Punktu Przyjęć):

4cv
ul. Broniewskiego 28
01-771 Warszawa
Galeria Żoliborz (I piętro)

Serdecznie Zapraszamy


Do otworzenia cennika wymagany jest Adobe Reader
Kontakt
Informacje
© Copyright 4cv 2010 - 2017 All rights reserved
tel. 22 560-21-80 (Warszawa Salon / Serwis)
email: biuro[at]4cv.gsm.pl

tel. 22 266-81-78 wew. 3 (Warszawa Serwis Smart, Becker)
email: serwis[at]4cv.gsm.pl

tel. 22 266-81-78 wew. 1 (Sklep Internetowy)
email: sklep[at]4cv.sklep.pl

tel. 22 228-84-23 (Serwis Samsung)
email: serwis.samsung[at]4cv.gsm.pl

Serwis Smart
Home  >  Serwis > Smart